Ad Code

Responsive Advertisement
6/recent/ticker-posts

Film Değerlendirmeleri: Evde Tek Başına

 


 Sonbaharın gelmesiyle havalar soğumaya başladı, geçen sene kış çok sert geçti ve Sakarya'da sıcaklık -12  dereceye düşerek rekor kırdı, elbette bu benim için rekordu, yani ben Sakarya'da -12'den daha düşük bir sıcaklık görmedim, aslında çok güzeldi, kar yağınca gecenin gündüz gibi olması, her yerin sessiz olması harika, hemen gece bisikletime atlayıp sokaklarda turlamıştım, kısacası kışın ve karın ayrı bir büyüsü var ve insanı çok iyi hissettiriyor. Havalar git gide soğumaya başlarken güzel bir aile filmi izlemek istedim ve birazda nostalji yapmak için kült film Evde Tek Başına'yı tekrar izledim. Çok küçükken filmi izlemiştim fakat bu sefer izlediğimde daha çok zevk aldım, aslında küçükken daha çok eğlendim fakat bu sefer izlediğimde filmin verdiği güzel mesajları farkettim. Filmin konusunu hepimiz biliyoruz Kevin her zaman kalabalık olan bir evde büyümeye çalışıyor, ona göre ailesi ona kötü davranıyor cezalandırıyor ve Kevin onlara büyüyünce yalnız yaşayacağını söylüyor. Ailesi Noel tatili için Paris'e gidiyor ve Kevin evde tek başına kalıyor, bundan sonrasını herkes biliyor zaten. Filmi izlerken kış aylarının güzelliğini fark ediyorsunuz. Usta oyuncu Joe Pesci bu filmde harika bir oyunculuk sergilemiş. Filmin verdiği mesaj ise şu şekilde, insanın ailesiyle ilgili düşüncesi çok karışıktır içten içe onları severiz ama günlük koşuşturma içinde onlara yeteri kadar değer vermeyiz. Macaulay Culkin 10 yaşında olmasına rağmen harika bir performans göstermiş, ne yazık ki şuanda 41 yaşında ve Michael Jackson'ın onu taciz ettiği ile ilgili çok güçlü iddialar mevcut.

 

Chicago'da çekilen filmi izlerken rüzgarıyla ünlü olan bu şehre bir kez daha aşık oluyorsunuz. Benimde bir süre yaşadığım Chicago ABD'de en sevdiğim şehirlerden biri, bence New York City'den çok daha güzel bir şehir. Evde Tek Başına filmi benim tekrar izleyince daha beğendiğim ve tavsiye edeceğim bir film oldu. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.  


Reactions

Yorum Gönder

0 Yorumlar