Ad Code

Responsive Advertisement
6/recent/ticker-posts

Film Değerlendirmeleri: Joker


            Merhaba arkadaşlar nasılsınız? keyifler nasıl? umarım herşey yolundadır. Öncelikle uzun zamandır sizlerden uzak kaldım blogda yazı paylaşmıyordum. Bildiğiniz gibi yüksek lisansa başladım ve uzmanı olmadığım bir konuda yüksek lisans yapıyorum haliyle bu beni biraz zorluyor açıkçası, aradan henüz 2 yıl geçmesine rağmen ders çalışma ve not tutma pratiğini unutmuşum. Her neyse  yakın zamanda ortalığı kasıp kavuran bir filmden bahsetmek istiyorum. Joker filmi vizyon süresince çok konuşuldu ve olumlu eleştiriler aldı. İş yoğunluğumdan dolayı filmi sinemada izlemek
nasip olmadı, internete düşünce izledim ve sizlere film hakkında bir yazı yazmak istedim. Film Gotham city'de palyaçoluk yapan ve psikolojik sorunları olan Arthur'un hikayesi üstüne kurulu.
Aslında size spoiler vermeden nasıl bu yazıyı bitireceğimi düşünüyorum şuan. Arthur bir takım sorunlar ve hayatının bir yalan üzerine kurulu olduğunu öğrendikten sonra Joker'e dönüşüyor.
Film Todd Philips imzalı, ve filmde Robert De Niro'da boy gösteriyor. Todd Philips gerçekten ilginç bir yönetmen, bunun sebebi farklı konularda filmler çekmesi, bu durum yönetmenler için
her zaman bir risk çünkü bilmediğin bir konudur. Kendisini düşük bütçe ile çektiği ve büyük başarı kazanan The Hangover üçlüsünden tanıyoruz. Film Batman hikayesinin üstüne kurulduğu için
Thomas Wayne ve Bruce Wayne hikayesi çok güzel bir şekilde Joker'e bağlanmış, film 70'lerde geçiyor ve 70'lerin havası çok iyi anlatılmış, benim tek eleştirim bence film biraz yavaş ilerliyor.
          Filmi genel olarak beğendiğimi söyleyebilirim ancak psikoloji ile ilgisi az olan insanların sevmeyeceğini düşünüyorum. Zamanınız varsa izleyin derim. Evet arkadaşlar bundan sonra
bu kadar uzak kalmayacağız. Sinema ile kalın.
Reactions

Yorum Gönder

0 Yorumlar