Ad Code

Responsive Advertisement
6/recent/ticker-posts

Film Değerlendirmeleri: Limit Yok


       Analitik düşünme ile ilgili klişeleri duymuşsunuzdur. İş arama sitelerinde hep analitik düşünen eleman aranıyor diye ilan verilir. Birden fazla işi aynı anda yapabilecek eleman arıyorum demenin
bir başka yoludur aslında analitik eleman aramak. Analitik Düşenceyi güçlendiren film önerileri diye arattığınızda ise karşınıza önemli yapımlar çıkıyor. Bu filmlerden bir tanesi Limitless.
Aslında film ile analitik düşünme arasında ben ben bir köprü kuramadım fakat diğer izleyenler kurmuş olmalı. Fim New York'ta yaşayan ve yazamamaktan şikayetçi yazar Eddie Morra (Bradley Cooper) ve yaşadıklarına odaklanmış. Tüm bunlar yetmeşmiş gibi Morra'yı kız arkadaşı Lindy (Abbie Cornish) de terk ediyor. Bir gün eski karısının kardeşinden tavsiyesi üzerine bir hap alır ve bir anda herşey değişmeye başlar. Hap sayesinde beyni daha önce hiç olmadığı kadar hızlı çalışmaya başlar. Bir süre sonra bu hapa bağımlı hale gelen Morra hapı kullanmassa öleceğini fark eder. 
Film bundan sonra Morra'nın yükselişine odaklanıyor. Bir kere şundan bahsetmek istiyorum. Birisi size şuanda böbreğinin sadece %20'ini kullanıyorsun benim sana vereceğim taktik ile böbreğinin
%100'ünü kullanabileceksin deseydin herhalde ona saçmalama derdiniz değil mi? bunları neden mi anlattım filmde beyninin sadece %20'sini kullanabiliyorsun klişesi var. Biraz aklını kullanan bir 
izleyici bu klişenin klişe olduğunun farkına varcaktır. Norra'nın ortağı rolünde Robert De Niro'yu görüyoruz. 
        Hangover serisi ile iyi bir çıkış yakalayan Bradley Cooper, ve usta oyuncu Robert De Nironun başrolü paylaşıyor. Hikaye pek mantıklı gelmese bile bu oyuncuları izlemek ve Norra'nın yükselişine
tanık olmak izleyicinin hoş vakit geçirmesine sebep oluyor. Zaman neler gösterir belli olmaz, belki birgün böyle bir hap piyasaya sürülür. Eğer analitik düşünme ve benzeri konulara ilgi 
duyuyorsanız bu filmi izleyebilirsiniz. Sinema ile kalın.

Reactions

Yorum Gönder

0 Yorumlar