Ad Code

Responsive Advertisement
6/recent/ticker-posts

Kitap Değerlendirmeleri: Dünya Tarihi


             Merhaba arkadaşlar nasılsınız? keyifler nasıl? umarım herşey yolundadır. Güneşli bir Sakarya sonbaharında sizlere aslında uzun zaman önce bitirdiğim kitaptan bahsetmek istiyorum.  Tarih merakımdan sizlere daha önce bahsetmiştim. Tarih, Psikoloji ve Ekonomi Bilmek benim için çok önemli. Değerlendireceğimiz kitabın ismi Dünya Tarihi, Peter Haugen yazılan bu kitap For Drummies yayınlarından çıkmış yani aptallar için yayınlarından. Kitap ilk uygarlıklardan başlıyor ve hemen hemen her devletin eski uygarlıklarına değiniyor. Örneğin Atik Yunan'ın bahsedildiği gibi
tam demokrasi ile yönetilmediği, Roma'nın kuruluş efsanesinden baahsediyor. Spoiler olmaması için hepsinden bahsetmek istemiyorum fakat kitapta müthiş anektodlar mevcut. kitap okunurken mutlaka 
önemli yerlerin altı çizilmeli. Kitabın dili akıcı ve yazarda bir tarihçi olarak bayağı bilgili. Drummies serisinde gerçekten çok güzel kitaplar mevcut. Kitap ayrıca sadece tarihten değil  Astronomi, din ve Felsefe'den de bahsediyor. 
           Biraz kısa bir değerlendirme oldu fakat kitapta bahsedilecek çok alan olduğu için kısa tutmam mantıklı olur diye düşündüm. Tarih bilmek çok önemli ve bu kitabı çok beğendim. Kitapla kalın
sevgiler.  

Reactions

Yorum Gönder

0 Yorumlar