Ad Code

Responsive Advertisement
6/recent/ticker-posts

Film Değerlendirmeleri: İT (2017)


                 Merhaba arkadaşlar nasılsınız? keyifler nasıl? umarım herşey yolundadır. Bugün yeni bir yazı dizisine başlamanın heyecanı içindeyim. Uzun zamandır film değerlendirme yazısı yazmak istiyordum. Güzel bir film izledim ve sizlerle izlenimlerimi paylaşmak istiyorum. öncelikle film
izlemek, vizyondaki filmleri takip etmek benim için büyük zevk, film seçme konusunda titiz davranıyorum. Herkes gibi benimde bir favori film, oyuncu ve yönetmenim mevcut fakat bunları konuşmak için şuan çok erken. Sizlere bahsetmek istediğim film İt (O), Stephen King'in romanından uyarlanan bu 2017 yapımı film beni özgün senaryosu ve mükemmel kurgusu ile benim beğenimi kazandı. 1990 yılında ilk kez beyaz perdeye uyarlanan  Stephen King'in bu eserinin yönetmeni kısa kariyerinde önemli yapımlarla dikkatleri üzerine çeken Arjantinli genç yönetmen Andy Muschietti. Filmin konusu Maine'deki küçük bir kasabada çocukları öldüren bir canavar palyaço ortaya çıkar. 27 senede bir çocukları öldürmek için geri  dönen bu palyaçoyu anlatan filmin 2017 senesinde vizyona girmesi tesadüf değil. Sizlere spoiler vermemek için kelimeleri çok dikkatli seçmem gerekiyor. Kasabadaki 7 çocuk üzerinden devam eden filmde görüntü yönetmeni harika bir iş çıkarmış. Film yer yer korku ögeleri barındırsa da ben  çok korkmadım. İnsanı çocukluğuna götüren bir havası var filmin, bu hava ile bana 1986 yapımı Stand By Me filmini hatırlattı. Toplumsal sorunlara  dair mükemmel göndermelerin mevcut olduğu film insanı kendi atmosferine hemen çekiyor. 
             Eğer çocukluğunuza dönmek ve keyifli zaman geçirmek istiyorsanız bu film tam size göre 
sevgiler.

Reactions

Yorum Gönder

0 Yorumlar