Ad Code

Responsive Advertisement
6/recent/ticker-posts

Kitap Değerlendirmeleri: Outliers (Çizginin Dışındakiler)


             Merhaba arkadaşlar nasılsınız? keyifler nasıl? uzun zaman sonra bir kitap değerlendirmesi ile daha karşınızdayım. Bildiğiniz üzere yaz sezonunda olduğumuz için projelerime çok fazla odaklanamıyorum. Bunun sebebi ile çok fazla düğün cemiyet ve benim kontrolüm dışında gelişen
olaylar çok fazla zamanımı alıyor ve bu beni sinir ediyor. Bugün değerlendireceğimiz kitap Outliers (Çizginin Dışındakiler), gazeteci yazar Malcolm Gladwell tarafından kaleme alınan bu eserde yazar başarılı insanların çok çalışmak dışında şanslarının onları bulunduğu yere nasıl getirdiğini anlatıyor.
Örneğin buz hokeyi takımlarında kış aylarında doğan çocukların diğer yaşıtlarından nasıl başarılı olduğunu gösteriyor. Yanılmıyorsam bu kitabı iki günde bitirdim. Yazar bu gibi örnekleri çoğaltarak başarılı insanların sadece çok çalışarak değil şanslarının yardımı ile rakiplerinden öne geçtiklerini
kanıtlıyor. Yazar ayrıca kendi hayat hikayesinden de kesitler sunuyor. Yazarın bahsettiği hikayelerin dünyanın her yerinden olması sizi ekstra motive ediyor.
            Bu kitap beni gerçekten çok memnun etti ve başarılı insanların aslında şanslarının da yardımı ile bir yerlere geldiğini gösterdi. Özellikle hayatın akışını kavramak istiyorsanız bu kitap tam size göre, keyifli okumalar.

Reactions

Yorum Gönder

0 Yorumlar