Ad Code

Responsive Advertisement
6/recent/ticker-posts

Çerezlik Bir Korku Filmi

 


                Merhaba arkadaşlar, nasılsınız keyifler nasıl?, yeni yıl, yeni umutlar ile 2024 yılına merhaba dedik. Uzun zamandır film yazısı yayınlamıyordum, yeni yıl ile birlikte zinciri kırmamaya ve her hafta bir film izlemeye ve film izlemekten taviz vermemeye karar verdim. Aslında bu yani haftada bir film izlemek hep yapmak istediğim bir şeydi fakat bir hafta izlemediğim zaman zincir kırıldığı için sonraki hafta film izlemek istemiyordum. Yeni yılın ilk haftası film listeme baktım ve 2024 yılında izlediğim ilk film 2004 yapımı korku gerilim filmi Garez oldu. Yapımcılığını ve yönetmenliğini yaptığı Evil Dead filmiyle hatırı sayılır bir başarı yakalayan ve korku klasiği olarak bilinen pek çok filmin yaratıcısı olan Sam Raimi bu filmde yapımcı olarak karşımıza çıkıyor. Filmin konusu şu şekilde, Saeki ailesi Tokyoda mutlu bir şekilde yaşıyor, ev hanımı Kayako Saeki, Amerikalı profesör Peter Kirk’e aşık oluyor, birgün kocası Takeo bu durumu farkediyor ve karısı ve çocuğunu öldürüyor, sonra kendisi de ölüyor, bu olayı duyan Peter Kirk’de intihar ediyor, sonra bu evi Amerikalı bir aile kiralıyor, bu ailenin başına da garip olaylar gelmeye başlıyor, Amerikalı ailenin yaşlı annesine bakması için eve gelen Amerikalı değişim programı öğrencisi Karen evde bir takım gariplikler fark ediyor. Spoiler vermeden bu kadar anlatabildim filmin konusunu. Bu yapımla ilgili görüşlerim biraz slow ve korku filmi olmasına rağmen seyirciyi korkutmadığı yönünde, bir de filmdeki hayaletler karakterlere saldırmıyor bu benim için ilginç, çünkü genelde korku filmlerindeki hayaletler karaktere saldırır ama bu filmde hayaletler insanlarla konuşuyorlar. Film benim beklentimin biraz altında kaldı, yani belki çekildiği yıla göre yani 2004 yılına göre değerlendirilirse başarılı olabilir fakat bugün izlediğinizde biraz banal kalıyor, bu film için söyleyeceğim son şey çerezlik bir film olduğu. 

Reactions

Yorum Gönder

0 Yorumlar