Ad Code

Responsive Advertisement
6/recent/ticker-posts

Film Değerlendirmeleri: Prisoners


"En iyisini düşün, en kötüsüne odaklan"

              Yukarıdaki slogan ile yola çıkan 2013 yapımı Prisoners filmi başarılı oyunculuklara rağmen, havada kalan olay örgüsüyle maalesef benim için beklentilerin çok uzağında kaldı. Başrollardeki Hugh Jackman ve
Jake Gyllenhaal'ın uyumlu kimyası senaryodaki eksikliklerine rağmen film için bir artı olmuş. Fakat sırf kafa karıştırmak için yaratılan karakterler ve Hugh Jackman'ın canlandırdığı Keller Dover karakterinin filmin sonundaki belirsizliği benim ağzımda kötü bir tat bıraktı. Bir şükran günü yemeğinde bir araya gelen iki aile ve birden ortadan kaybolan kızlarının bulunması için verdikleri inanılmaz bir çaba. Filmdeki acaba kızları kim kaçırdı duygusu ve gerilimi yönetmen tarafından sürekli yüksek tutulmuş, fakat bunun için hikaye örgüsüne sürekli gereksiz karakterlerin girmesi, benim için bir eksi oldu. Filmde ABD'de çok sık bir şekilde görülen kayıp çocuk vakalarına göndermeler mevcut. Filmi ara ara izledim ve gerçekten filme kaldığım yerden devam etmek için bir an önce diğer işlerimi halletmeye çalıştım. İnsanı gerilim dolu dakikalara sürüklemesine rağmen çok fazla gereksiz olaylar silsilesi ve filmin sonunun izleyiciye bırakılması benim için hayal kırıklığı oldu. Aslında belki de bu tür filmleri çok fazla izlemediğim değerlendirmeye hazır olmayabilirim. Gerilim filmleri izledikçe bu tür hakkında daha gerçekçi yorumlar yapabileceğimi hissediyorum.. Sinema ile kalın sevgiler.

Reactions

Yorum Gönder

0 Yorumlar